Optimizarea pentru motoarele de căutare nu o sa dispară prea curand. Pe măsură ce căutarea Google devine tot mai înrădăcinată în modul în care oamenii găsesc răspunsuri la întrebări și informații referitoare la activitățile și interesele lor, lupta pentru primele locuri pe Google va continua să fie esențială. Dar SEO este un joc complicat, care se schimbă mereu și niciodată simplu. Deci, cum vă puteți asigura că rămâneți în fruntea competitiei când vine vorba de clasamentul organic?
SEO este alcatuit din două sectoare: off-page și on-page.
SEO off-page se referă la autoritatea pe care site-ul dvs. o are în ochii motoarelor de căutare.
SEO pe pagină se referă la conținutul și structura site-ului dvs. în sine.
O concentrare puternică asupra optimizării motoarelor de căutare atât off-page, cât și pe pagină va face minuni în clasamentul organic și traficul site-ului dvs. și va afecta direct veniturile, vânzările, conversiile și achiziția de clienți. Mă voi scufunda în detaliu în aceste două sectoare pentru a dezvălui tacticile și trucurile importante pentru a mă asigura că site-ul și brand-ul dvs. se vor duce în top-ul cautarilor Google pentru cuvintele cheie dorite . Să începem!
Optimizare SEO off-page
Există mai multe moduri de a încerca și de a clasifica site-urile web decât există pești în mare. Cu toate acestea, odată cu trecerea timpului, metodele blackhat pentru crearea de link-uri și alte tactici de optimizare a motoarelor de căutare în afara paginii(off-page) trec pe margine. Atât de multe dintre tacticile, sfaturile și trucurile găsite pe internet sunt concentrate în jurul optimizării și teoriilor în afara paginii, încât această secțiune va fi mult mai puțin densă decât secțiunea de focalizare pe pagină de mai jos. Cu toate acestea, este încă esențial să cercetăm fațetele a ceea ce funcționează cel mai bine pentru SEO off-page în era actuală a internetului.
Îndreptați-vă cât mai mult spre calitate în detrimentul cantității. Spamul funcționează încă în unele cazuri, dar dacă doriți să deveniți o autoritate pe un site web pe termen lung, veți dori să puneți calitatea pe primul loc de fiecare dată.
Când construiți linkuri, optați pentru opțiuni cu valoare mai mare, cum ar fi Guest Posts și Outreach. Căutați site-uri care oferă link-uri DO-FOLLOW pe site-uri web legitime care au valori mari și trafic amplu. Faceți cercetarea necesară și cu instrumente precum Ahrefs și Archive.org pentru a vă asigura că nu sunteți înșelat cu un site web care a fost spamat până la moarte sau este un site web PBN de joasa calitate.
Guest post-urile și outreach-ul vor fi întotdeauna regele junglei când vine vorba de crearea de linkuri. Cu toate acestea, iată căteva sfaturi suplimentare pentru a vă asigura că practicile dvs. SEO off-page sunt impecabile.
Sfaturi și trucuri pentru optimizarea SEO în afara paginii
Dezvoltați conținut care este ușor de digerat și partajat. Conținutul este regele SEO. Dezvoltați conținut care contează pentru a genera backlink-uri în mod natural de la persoane reale care vă recomandă pagina. Efectuați diligența necesară și multe cercetări pentru a rămâne în fața jocului în nișa dvs.
Efectuați guest posts și outreach cât de des puteți. Luați-vă conținutul valoros și solicitați backlink-uri de pe blogul lor. În plus, atunci când desfășurați activități de outreach, consultați despre contribuția la blogul lor în calitate de autor invitat. Sfat: este întotdeauna bine să aveți deja o bucată de conținut finalizată atunci când prezentați. Te scutește de a fi nevoit să spui „Bine, o să vorbesc cu tine într-o săptămână sau cam așa ceva când o voi scrie”.
Implicați-vă pe rețelele sociale. Puteți obține semnale sociale solide și legături naturale de pe canalele de rețele sociale, precum și să creșteți traficul din sursele de referință sociale. În plus, site-urile de branding sociale (cum ar fi Reddit) sunt una dintre cele mai bune platforme pentru a vă promova site-ul. Forumurile sunt o altă opțiune socială minunată pentru implicare și obținerea de link-uri de mare valoare.
Link-urile care provin din surse multimedia sunt o modalitate excelentă de a vă diversifica și profilul de link-uri. Utilizați YouTube și alte site-uri web de partajare video și adăugați linkuri în descrieri, acolo unde este cazul. Utilizați Imgur și alte site-uri web de partajare a imaginilor și adăugați din nou linkuri în descrieri, acolo unde este cazul. Soundcloud este excelent pentru podcasturi, precum și pentru alte site-uri audio. Același lucru este valabil și pentru site-urile de partajare a documentelor, cum ar fi Slideshare și Web 2.0, cum ar fi Medium.
În cele din urmă, una dintre cele mai recente metode populare de captare a traficului și a backlink-urilor vine de pe site-uri precum Quora și alte motoare de întrebări și răspunsuri. Căutați întrebări referitoare la nișa, afacerea și subiectul dvs. și oferiți răspunsuri concise și clare la întrebări. În mod surprinzător, cu suficientă implicare, un backlink NO-FOLLOW pe Quora poate deveni DO-FOLLOW.
Importanta evitarii extra-optimizarii
Supraoptimizarea cuvintelor cheie este reală. Dacă alegeți să vizați numai cuvinte cheie cu potrivire exactă, veți întâmpina o problemă în crearea de linkuri în ceea ce privește clasamentul dvs. După părerea mea, un procent covârșitor (gândiți-vă că 90% sau cam așa ceva) din ancorele dvs. ar trebui să fie cuvinte cheie generice și de marcă, împreună cu câteva adrese URL libere. Amintiți-vă, este important să arăți cât mai natural posibil atunci când construiți backlink-uri.
Doar aproximativ 5% dintre ancorele dvs. ar trebui să vizeze expresia de potrivire exactă pe care alegeți să o vizați. Așadar, dacă vreau să clasific pentru „mese de cocktail”, s-ar putea să am aproximativ zece ancore care sunt generice, de marcă și relevante pentru nișă, un cateva care sunt adrese URL libere către cocktailtables.com și apoi unul care se potrivește exact ţintă.
Procesul meu este următorul:
În primele trei luni în care un site este activ și în stadii de creștere, mă voi concentra pe ancore generice și de branding.
Vizează cât mai multe ancore de branding posibil, deoarece motoarelor de căutare le plac brand-urile. Faceți site-ul dvs. să arate ca o marcă.
După aceasta, încep încet să adaug un amestec de adrese URL libere, variații LSI și cuvinte cheie cu potrivire exactă.
Optimizare SEO on-page
Optimizarea pe pagină se referă la modificările și îmbunătățirile care pot fi făcute pe paginile proprietăților/site-ului pe care le controlați. Când este realizat corect, SEO pe pagină poate fi mult mai simplu și mult mai eficient și necesită mult mai puține cercetări decât optimizarea off-page.
Iată nouă sfaturi solide de verificat pentru a vă asigura că SEO pe pagină este într-o formă optimă.
Asigurati-va ca aveti in titlu cuvinte cheie exacte
Motoarele de căutare trebuie să știe despre ce este pagina dvs. web. Este esențial să vă asigurați că, cuvântul cheie principal pentru care încercați să vă clasați se găsește în titlul articolului dvs. Foarte puține rezultate ale căutării fără cuvântul cheie principal din titlu se vor clasa pentru acel cuvânt cheie sau cuvinte cheie lungi LSI relevante.
De exemplu, dacă vizați „Mese de cocktail” ca si cuvânt cheie principal, iar site-ul dvs. web este axat pe produse și servicii pentru restaurante, acesta ar putea fi pagina dvs. de titlu prestabilită pe care motoarele de căutare văd:
- HOME – COCKTAILTABLES.COM
În comparație, un titlu ideal pe care motoarele de căutare îl vor îndrăgi ar putea fi:
- PRODUSE ȘI SERVICII DE RESTAURANT | MESE DE COCKTAIL
Utilizati o bara(|) in interiorul titlului, intre cuvintele cheie.
Au existat dezbateri cu privire la valoarea estetică și SEO a separatoarelor și care sunt cele mai bune pentru a separa cuvintele cheie într-un titlu menit pentru relevanța motorului de căutare. În timp ce unii preferă liniuțele, am observat beneficii extinse în bare. Separatoarele bară arată vizual că există mai multe lucruri asupra cărora se concentrează simultan. Care dintre acestea vi se pare mai atrăgătoare, liniuțe sau bare?
- liniuțe: MESE DE COCKTAIL – FEȚE DE MASĂ CUSUTE DE MÂNĂ
- bare: MABELE DE COCKTAIL | FEȚE DE MASĂ CUSUTE DE MÂNĂ
Barele oferă o distincție mai puternică între mai mult de un subiect, mai ales în situații precum cele de mai sus în care există liniuțe în cuvintele cheie de focalizare.
Folositi meta descrieri unice care sa contina cuvintele cheie
Descrierile meta sunt esențiale. Ele sunt pitch-ul dvs. atunci când vă clasați organic. Gândiți-vă la meta-descrierea dvs. ca la un panou publicitar pentru pagina dvs. web sau chiar ca la un tweet informativ. Vrei ca lucrurile să se arate corect și vrei să atingi două obiective:
Unicitatea descrierilor, menținând în același timp numărul de caractere
Folosind cuvintele cheie țintă principală
Este diferența dintre acestea:
- Acasă – Despre – Blog – Contact – Toate drepturile rezervate 2023 cocktailtables.com Termeni și condiții Politica de confidențialitate
Un meta description corect:
- Căutați mese de cocktail cu caracteristici extinse pentru afacerea dvs. în creștere? Nu mai căuta! Oferim o varietate de mese de cocktail.
Asigurati-va ca titlul si meta descrierile au lungimea corectă
Titlul paginii dvs. (pe care îl văd motoarele de căutare) nu trebuie să depășească 50 până la 60 de caractere, dacă este posibil. În același timp, nu doriți ca titlul dvs. să arate prea puține informații pentru a provoca confuzie.
Meta-descrierea paginii dvs. ar trebui să limiteze aproximativ 150 de caractere. Acest lucru vă va asigura că nu veți fi taiat în niciun fel în rezultatele căutării.
Deci, să comparăm exemplul nostru prost:
- HOME – COCKTAILTABLES.COM
Home – About – Blog – Contact – All Rights Reserved 2023 cocktailtables.com Terms of Service Privacy Policy
Cu cel bun:
- MESE DE COCKTAIL | FEȚE DE MASĂ CUSUTE DE MÂNĂ
Căutați mese de cocktail cu caracteristici extinse pentru afacerea dvs. în creștere? Nu mai căuta! Oferim opțiuni extinse de mese de cocktail.
În timp ce originalul arată unele informații, îi lipsește atractivitatea informativă în aproape toate felurile. Exemplul nostru bun, totuși, oferă mai multe cuvinte cheie țintă în titlu și descriere, îndeplinește limitele de caractere fără a le depăși și transmite ideea într-un mod concis și elocvent.
Utilizati cuvinte cheie si variante LSI in tagurile H1,H2,H3
Headerele le transmit motoarelor de căutare privirea de ansamblu asupra conținutului dvs. Acestea merg de la H1 (cea mai mare, de obicei eticheta de titlu) la H6. Cele mai frecvent utilizate etichete în articole și postări sunt H2 și H3. Dacă nu utilizați deloc etichete de antet, crawlerele vor avea dificultăți în a discerne rapid despre ce este articolul dvs., iar structura postării dvs. va avea de suferit pentru vizitatorii umani.
Cea mai bună practică este să luați în considerare H1 titlul postării dvs., H2 titlurile secțiunii principale și apoi H3 titlurile subsecțiunilor. Este important să utilizați variante ale cuvintelor cheie LSI în aceste etichete de titlu. LSI înseamnă indexare semantică latentă, care este un sistem pe care motoarele de căutare îl folosesc pentru a analiza celelalte cuvinte pe care oamenii le folosesc în jurul unui anumit subiect.
Densitatea cuvintelor cheie – NU îți îneca conținutul
În timp ce Google iubește cuvintele cheie și iubește atunci când puneți cuvântul cheie în articolele dvs. de mai multe ori, nu doriți să vă înecați tot conținutul prin umplerea cu cuvinte cheie țintă de prea multe ori. Dar au existat multe dezbateri cu privire la procentele adecvate ale densității cuvintelor cheie. Iată care este densitatea lor ideală de cuvinte cheie pentru o serie de locuri:
- Shout Me Loud: 1-3% din densitatea cuvintelor cheie împreună cu „cuvinte cheie semantice” și cuvinte cheie LSI funcționează cel mai bine pentru mine.
- Yoast: În Yoast SEO, îmi propun o densitate a frazelor cheie de 0,5% până la 3%.
- Develomark: nu există o densitate ideală specificată a cuvintelor cheie, dar se recomandă să setați un obiectiv între 1-3%.
În timp ce 1-3% pare să fie sugestiile standard de aur în general, toate aceste surse sunt, de asemenea, de acord că densitatea cuvintelor cheie este un factor de clasare arbitrar. Tot ceea ce se știe cu adevărat este să includeți cuvintele cheie cel puțin o dată și să nu vă înecați conținutul în cuvinte cheie. Personal, îmi place să joc în siguranță și să păstrez lucrurile în jur de 1,5%.
Posteaza cat mai mult continut, dar fii eficient
În zilele noastre, conținutul este rege. Nu a fost cu mult timp în urmă că opțiunea ideală era să produci cât mai multe articole de 500 de cuvinte, cu cuvinte cheie posibil, să faci ceva SEO și te-ai clasat. Acele zile au trecut. Pe măsură ce timpul a trecut, lucrurile s-au schimbat. Acum, conținutul este regele. Obțineți cât mai mult conținut pe pagină, dar asigurați-vă că evitați capcanele, inclusiv:
- Adăugarea de prea mult conținut care ar trebui împărțit în mai multe subiecte. Nu vrei un articol de 15.000 de cuvinte.
- Bateti campii pentru a încerca să măriți numărul de cuvinte.
- Introduceți cât mai multe cuvinte cheie puteți în articolele dvs. lungi (consultați sfatul despre densitatea cuvintelor cheie de mai sus).
Nu ești Elon Musk, scoți un articol de 200 de cuvinte și primești ovație. Cu toate acestea, nu ești nici Neil Patel, care publică ghiduri masive de 8.000 de cuvinte pe subiecte adânci. Trucul este să găsești o balanta buna și eficienta între ele.
Indicati cuvintele cheie cu bold sau italic unde este cazul
Acest lucru este oarecum controversat și este mai puțin un joc pentru motorul de căutare și mai mult un joc de recunoaștere a cuvintelor cheie pentru utilizatorii dvs. Iată ce a avut de spus John Mueller de la Google în urmă cu câțiva ani despre accentuarea cuvintelor cheie:
Iți oferă [bolding] puțin mai multă pondere în clasament pentru cuvântul cheie pe care îl focusezi pe pagina ta? John Mueller de la Google – El a spus că „probabil veți obține mai mult din textul îngroșat pentru utilizatori umani/utilizabilitate în cele din urmă”. „Boților le-ar putea plăcea, dar nu vor cumpăra nimic”, a adăugat el.
În cele din urmă, totul se rezumă la preferințele tale personale. Totuși, o sugerez, chiar dacă doar pentru elementul uman.
Legaturile interne sunt cheia pentru crawling
Motoarele de căutare vor accesa cu crawlere site-urile prin urmărirea atât a legăturilor externe, cât și a celor interne prin roboți. Boții ajung la o pagină de pornire, redau pagina și apoi urmează primul link. Prin următoarele link-uri, motoarele de căutare stabilesc relații între postări, pagini și alt conținut disponibil. Acest lucru permite crawlerelor să determine ce pagini de pe site-ul dvs. acoperă subiecte similare.
Legăturile interne stabilesc ierarhii și pe site-ul dvs. Acest lucru vă permite să oferiți pagini și postări care sunt mai importante o valoare mai mare a link-urilor decât paginilor și postărilor care pot fi mai puțin valoroase. Utilizarea unei strategii adecvate de conectare internă este un joc SEO major.
Importanta vitezei site-ului
Cele de mai sus sunt sfaturi vitale, sigur. Cu toate acestea, una dintre cele mai importante componente ale optimizării pentru motoarele de căutare pe pagină este viteza cu care se încarcă site-ul dvs.
Motoarele de căutare precum Google au indicat de mult timp că viteza paginii și viteza site-ului sunt unul dintre semnalele algoritmice majore utilizate pentru clasarea paginilor. Cercetările ulterioare efectuate de părți independente, cum ar fi Moz, Ahrefs și alții, au arătat că titanul cotei de piață Google poate măsura timpul până la primul octet și atunci când ia în considerare viteza paginii.
În plus, timpii de încărcare mai lenți înseamnă că aceste motoare de căutare vor accesa cu crawlere mai puține pagini cu un buget alocat pentru accesare cu crawlere. Acest lucru poate avea un efect negativ asupra indexării site-ului dvs. Unele dintre cele mai bune modalități de a crește viteza site-ului dvs. includ:
- Activați compresia la fața locului cu un instrument precum Gzip.
- Minimizează-ți CSS, HTML și JavaScript.
- Reduceți numărul de redirecționări pe site-ul dvs.
- Eliminați JavaScript care blochează redarea.
- Profitați de stocarea în cache a browserului dvs.
- Îmbunătățiți timpul de răspuns al serverului dvs.
- Utilizați un CDN sau o rețea de distribuție de conținut.
- Efectuați optimizarea imaginii de înaltă calitate.
- WP Rocket este un plugin minunat care se ocupă de toate cele de mai sus, cu excepția îmbunătățirii timpului de răspuns al serverului și a optimizării imaginii. Iată un ghid cuprinzător pentru utilizarea WP Rocket pentru a crește viteza site-ului dvs. Pentru optimizarea imaginii, recomand Imagify.
Pentru a îmbunătăți timpul de răspuns al serverului dvs., vă recomand cu căldură să utilizați o gazdă web cu un istoric de performanță extrem de înaltă, precum și un serviciu de clienți stelar.
Categories
- Ghiduri(1)
- Optimizare SEO(1)